Boken viser gangen i en typisk markedsundersøkelse og gir leseren nok kunnskap til å gjennomføre egne undersøkelser. Den nye utgaven er oppdatert med henblikk på nye metoder og elektroniske verktøy. I tillegg er boken utvidet med kapitler om datamining i kundedatabaser, samt konkrete eksempler på bruk av analysemetodene regresjon, variansanalyse og faktoranalyse. Nye øvingsoppgaver og cases følger kapitlene. Fred Selnes er professor ved Handelshøyskolen BI.
Les mer
Markedsundersøkelser er en innføringsbok i faget. Den viser gangen i en typisk markedsundersøkelse, og gir eksempler på undersøkelsesopplegg for produktutvikling, profilmålinger, konkurrentanalyser, segmentering og måling av kvalitet og kundetilfredshet. Har stikkordregister.
Les mer
1 bok. 1 CD-ROM

Produktdetaljer

ISBN
9788251838306
Publisert
1999
Utgave
4. utgave
Utgiver
Vendor
Tano Aschehoug
Vekt
903 gr
Høyde
240 mm
Bredde
169 mm
Dybde
23 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
480

Forfatter