Boka ser på korleis barn og ungdom lever i det nye medielandskapet. Forfattarane tar utgangpunkt i mediebruken som praksis, og stiller spørsmål som: Korleis bruker barn og unge ulike media? Kva betyr media for dei, og korleis verkar dei inn på identiteten deira? Kva rolle spelar media i dagens kommersialiserte barne- og ungdomskultur? Har litteraturliste og register.
Les mer
Boka ser på korleis barn og ungdom lever i det nye medielandskapet. Forfattarane tar utgangpunkt i mediebruken som praksis, og stiller spørsmål som: Korleis bruker barn og unge ulike media? Kva betyr media for dei, og korleis verkar dei inn på identiteten deira? Kva rolle spelar media i dagens kommersialiserte barne- og ungdomskultur? Har litteraturliste og register.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788213100335
Publisert
2018-04-19
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Kopinor
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Nynorsk
Format
Product format
Heftet
Antall sider
206