Boken presenterer grunnleggende teoretiske perspektiver innen medievitenskap, sammen med konkrete eksempler og analyser. Med utgangspunkt i den enkeltes relasjon til massemediene, presenteres medievitenskapens sentrale områder: identitet, påvirkning, sosiale forskjeller, semiotikk, hermeneutikk, retorikk m.m. Har litteraturliste og stikkordregister.
Les mer
Boken presenterer grunnleggende teoretiske perspektiver innen medievitenskap, sammen med konkrete eksempler og analyser. Med utgangspunkt i den enkeltes relasjon til massemediene, presenteres medievitenskapens sentrale områder: identitet, påvirkning, sosiale forskjeller, semiotikk, hermeneutikk, retorikk m.m. Har litteraturliste og stikkordregister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788200427100
Publisert
1999
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
705 gr
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
332

Forfatter