En moderne valgkamp utkjempes for en stor del i massemedia. Dette vet politikere, partistrateger, markedsførere og journalister. Denne boken går først bak kulissene i partiapparatet for å se hvordan politiske mediestrategier utmeisles. En medievalgkamp har sin egen rituelle logikk, sin estetikk og sin retorikk - den finner mye av sin form i et møte mellom politikk og journalistikk. Denne boken veksler mellom et nært blikk på dette møtet og en kristisk avstand til dette møtet. Boken springer ut fra et prosjekt støttet av rådet for anvendt presseforskning.
Les mer
En moderne valgkamp utkjempes for en stor del i massemedia. Dette vet politikere, partistrateger, markedsførere og journalister. Denne boken går først bak kulissene i partiapparatet for å se hvordan politiske mediestrategier utmeisles. En medievalgkamp har sin egen rituelle logikk, sin estetikk og sin retorikk - den finner mye av sin form i et møte mellom politikk og journalistikk. Denne boken veksler mellom et nært blikk på dette møtet og en kristisk avstand til dette møtet. Boken springer ut fra et prosjekt støttet av rådet for anvendt presseforskning.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788251829281
Publisert
1991
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Tano Aschehoug
Vekt
443 gr
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Antall sider
214

Forfatter