Mer enn en million bøker solgt! Hvordan påvirker denne informasjonen følelsene dine for denne boken? Hvis du nå et øyeblikk tenker at en renommert og populær bok som denne kanskje er noe for deg, har du kanskje blitt overbevist ved et kraftfullt påvirkningsprinsipp - i dette tilfellet prinsippet om "sosialt bevis": å avgjøre hva som er riktig, ved å finne ut hva andre mennesker synes er riktig. I denne reviderte, oppdaterte og utvidede utgaven av Influence - Science and Practice får du ikke bare vite hva som fikk deg til å si ja, du lærer også noen nyttige forsvarsteknikker mot fremtidige tilbud. Cialdini henter eksempler fra alt fra moderne salgssituasjoner til krig og politikk, fra religiøse sekter til barneoppdragelse. Her kombineres enkle lærdommer og råd med grundig vitenskapelighet på en unik måte. Boken regnes som "state of the art" når det gjelder å forklare de sosialpsykologiske mekanismene knyttet til påvirkning og overtalelse.
Les mer
Boken forklarer de sosialpsykologiske mekanismene knyttet til påvirkning og overtalelse. Den viser hvordan man blir overtalt og påvirket, og forklarer hvorfor man sier ja til selgere selv om man ikke egentlig vil ha det de selger. Den gir også forsvarsteknikker mot fremtidige tilbud. Har litteraturliste og stikkordregister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788279353089
Publisert
2011-01-04
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
Abstrakt
Vekt
480 gr
Høyde
209 mm
Bredde
142 mm
Dybde
20 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
338

Oversetter