Merkevareledelse er et av bedriftens viktigste virkemidler når den skal bygge opp og ivareta verdier for eiere, kunder og ansatte. En merkevare må passes og videreutvikles i dialog med kundene. Det er jo de som avgjør hvor sterkt merket egentlig er: Det er deres valg som avgjør hvor omsetningen havner og hvilke produkter som lykkes i markedet. I Merkevareledelse tar forfatterne utgangspunkt i hvilke verdier merket skal skape for eiere og kunder, og presenterer stegene som må tas for å nå de strategiske målene for merket. Boken inneholder en rekke praktiske verktøy og modeller. Merkevareledelse er oppdatert med det siste av forskning innen fagfeltet, har en rekke nyere norske eksempler og er den eneste helt norske akademiske fagboken om merkevareledelse. Målgruppen er ledere og ansatte som arbeider med merkevarebygging i privat eller offentlig virksomhet, og studenter innen fagområdet på universitet eller høyskole.
Les mer
«Boken er ikke bare beregnet på markedsføringsspirer som sliter seg til en BI-eksamen, men like gjerne på ledere som vil oppdatere sin kunnskap.»

Produktdetaljer

ISBN
9788202489748
Publisert
2016-09-16
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm Akademisk
Vekt
1748 gr
Høyde
255 mm
Bredde
205 mm
Dybde
35 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Fleksibind
Antall sider
679