I dagens arbeidsliv kreves det hurtig og presis kommunikasjon. En dyktig leder må kunne forstå og bli forstått av sine kollegaer samt kunder og andre eksterne kontakter.Boka tar for seg både verbal og ikke-verbal kommunikasjon. Den behandler kunsten å lytte, hvordan vi kan bidra til å skape konstruktive samtaler, samt håndtering av vanskelige situasjoner og konflikter.Møter som arbeidsform blir grundig gjennomgått. Boka tar for seg møteledelse, gjennomføring av et godt møte og drøfter hva som er god møtekultur.Boka er preget av eksempler og konkrete tips. Den henvender seg i første rekke til arbeidsledere, men egner seg for alle ledere som ønsker å bidra til en åpen og god dialog.
Les mer
Boka tar for seg både verbal og ikke-verbal kommunikasjon. Den behandler kunsten å lytte, hvordan vi kan bidra til å skape konstruktive samtaler, samt håndtering av vanskelige situasjoner og konflikter. Boka er preget av eksempler og konkrete tips. Den henvender seg i første rekke til arbeidsledere, men egner seg for alle ledere som ønsker å bidra til en åpen dialog.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788256251117
Publisert
2000
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
NKI-forl.
Vekt
502 gr
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Dybde
10 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
242

Forfatter