Boka presenterer utdrag frå framveksten av norsk pedagogisk forsking og gir ei innføring i formidlinga av faget med vekt på utvalde idear, personar, institusjonar og kontekstar. Utviklinga frå mellomkrigstida blir vektlagd. Pedagogikkfaget og utdanningsvitskapen vi ser i dag, har historiske røter, og i denne framstillinga vil ein finne bakgrunnsstoff for å forstå meir av den dagsaktuelle debatten om faget. Dei siste tiåra har det komme fleire avhandlingar, antologiar og artiklar om pedagogikk som undervisningsfag og forskingsdisiplin. Ein har derimot sakna samanfattande framstillingar. Denne boka gir ein slik presentasjon. Boka gir eit utdrag av den historiske utviklinga og byggjer både på primærkjelder og på tidlegare faghistoriske forskingsarbeid. Jostein Sæther er professor i pedagogikk ved Norsk Lærerakademi. Han har særleg forska innanfor faghistorie med vekt på pedagogisk psykologi og vitskapsteori, dessutan på verdispørsmål i naturfag.
Les mer
Boken gir en fremstilling av den historiske utviklingen innen norsk pedagogisk forskning, samt en innføring i formidlingen av faget med vekt på utvalgte ideer, personer, institusjoner og kontekster. Den fokuserer særlig på utviklingen fra mellomkrigstiden. Med litteraturliste og personregister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788245011739
Publisert
2011-05-17
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Fagbokforlaget
Vekt
501 gr
Høyde
240 mm
Bredde
172 mm
Dybde
15 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Nynorsk
Format
Product format
Heftet
Antall sider
257

Forfatter