Nye forretningsmodeller i handelen innovasjon for en bærekraftig fremtid

E-bok / 2019 / Bokmål
309,-

Dette er en e-bok som kan lastes ned. Du vil få en nedlastningslenke på e-post når du har fullført kjøpet.
Klikk her for mer info.

Produktbeskrivelse

Digitalisering. Bærekraft. Forbrukermakt. Myndighetskrav. Norsk handel er i endring og etablerte forretningsmodeller utfordres. Denne boken viser hvordan innovasjon i forretningsmodeller kan være en kilde til konkurransekraft og, ikke minst, hvordan bærekraft kan bli lønnsomt. Sentrale spørsmål som forfatterne besvarer er: * Hva er status på innovasjon i handelen? * Hvordan ser nye forretningsmodeller i handelen ut? * Hvordan kan man implementere nye forretningsmodeller? * Hvordan ser fremtiden til handelen ut? Redaktører for boken er Camilla Skjelsbæk Gramstad, Sigrid Helland og Tina Saebi. Andre bidragsytere er Sunniva Adam, Tor W. Andreassen, Kristin Bentsen, Christian Bücker, Samuel Desguin, Valeria Duml, Erlend Aas Gulbrandsen, Sveinung Jørgensen, Silje Sørfonn Moe, Lars Jacob Tynes Pedersen, Per Egil Pedersen, Anna Soler Perlacia, Kristin Ringvold, Anna Christina Rosenquist, Birgit A. A. Solem og Nicolai Madsen Vaage.
Les mer »

Detaljer

Format
Product format
E-bok
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Språk
Product language
Bokmål
Publisert
2019