Hva fungerer innen digital markedsføring og kommunikasjon, og hva fungerer ikke? For å oppnå resultater må vi ta i bruk digitale kanaler - både websider, Google, e-post, direktemeldinger, Facebook, Instagram og andre sosiale medier. Boken, som er en revisjon av Markedsføring og kommunikasjon på nett, setter leseren i stand til å ta praktiske grep og gjennomføre konkrete kampanjer i egen bedrift eller etat. Digital markedsføring og kommunikasjon henvender seg til alle som jobber innen dette fagområdet i norske bedrifter og etater, samt alle som utdanner seg innen feltet.
Les mer
Tidligere utgitt med tittelen: Markedsføring og kommunikasjon på nett

Produktdetaljer

ISBN
9788202700317
Publisert
2021-07-15
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm Akademisk
Vekt
506 gr
Høyde
240 mm
Bredde
172 mm
Dybde
15 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
260

Forfatter
Illustratør