Boken tar for seg opplæringsteori, læreplanteori og pedagogisk filosofi. Den forsøker å revitalisere pedagogikkens hvordan-aspekt i vid forstand, og tar spesielt opp emner som er aktuelle for grunnskolens opplæringspraksis og dagens læreplandokumenter. Boken henvender seg til pedagogikkstudenter og lærestudenter, så vel som praktiserende lærere. Har litteraturliste og stikkordregister.
Les mer
Boken tar for seg opplæringsteori, læreplanteori og pedagogisk filosofi. Den forsøker å revitalisere pedagogikkens hvordan-aspekt i vid forstand, og tar spesielt opp emner som er aktuelle for grunnskolens opplæringspraksis og dagens læreplandokumenter. Boken henvender seg til pedagogikkstudenter og lærestudenter, så vel som praktiserende lærere. Har litteraturliste og stikkordregister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788275180795
Publisert
1999
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Oplandske Bokforlag
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
336

Forfatter