Boken tar for seg opplæringsteori, læreplanteori og pedagogisk filosofi. Den forsøker å revitalisere pedagogikkens hvordan-aspekt i vid forstand, og tar spesielt opp emner som er aktuelle for grunnskolens opplæringspraksis og dagens læreplandokumenter. Boken gir en detaljert beskrivelse av Kunnskapsløftet og rammeplan for barnehager. Den henvender seg til pedagogikkstudenter og lærerstudenter, så vel som praktiserende lærere og førskolelærere. Har litteraturliste og stikkordsregister.
Les mer
Boken tar for seg opplæringsteori, læreplanteori og pedagogisk filosofi. Den forsøker å revitalisere pedagogikkens hvordan-aspekt i vid forstand, og tar spesielt opp emner som er aktuelle for grunnskolens opplæringspraksis og dagens læreplandokumenter. Boken gir en detaljert beskrivelse av Kunnskapsløftet og rammeplan for barnehager. Den henvender seg til pedagogikkstudenter og lærerstudenter, så vel som praktiserende lærere og førskolelærere. Har litteraturliste og stikkordsregister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788275181389
Publisert
2006
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Oplandske Bokforlag
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
409

Forfatter