Boka gir en innføring i faget opplevelsesdesign, samt en grunnleggende forståelse av hvilke forretningsmuligheter opplevelsesøkonomien åpner for. Opplevelsesøkonomi bygger på en kombinasjon av ny forskning, forfatterens egne erfaringer og fortellinger om noen av Norges dyktigste opplevelsesbedrifter. Utgivelsen retter seg mot studenter innenfor ulike kurs på reiselivs- og markedsføringsstudier, samt de som har befatning med opplevelser i arbeidet sitt. Som fagbok er den lettlest og inspirerende, med en sterk fortellerstemme som leder både nybegynnere og erfarne lesere gjennom fortellinger, intervjuer, teoripresentasjoner og personlige refleksjoner om temaet opplevelser.
Les mer
Boka gir en innføring i faget opplevelsesdesign, samt en grunnleggende forståelse av hvilke forretningsmuligheter opplevelsesøkonomi åpner for. Boka bygger på ny forskning, forfatternes erfaringer og fortellinger om noen av Norges dyktigste opplevelsesbedrifter. Den retter seg mot studenter innenfor reiselivs- og markedsføringsstudier, samt andre som jobber med opplevelser. Har register og litteraturliste.
Les mer
«Ann-Jorid Pedersen har mange år bak seg innen opplevelsesnæringen, og hennes praktiske tilnærmingsmåte preger boka i positiv forstand. Forfatteren har skapt et anvendelig redskap, ikke bare for reiselivs- og markedsføringsstudenter, kulturentreprenører og de av oss som allerede befinner oss i opplevelseslandskapet. Boka peker på virkemidler og koblinger som bør inspirere til nytenkning, også i helt andre og mer tradisjonelle næringer.»
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788202367374
Publisert
2012-04-16
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm Akademisk
Vekt
388 gr
Høyde
225 mm
Bredde
151 mm
Dybde
15 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
243