Ord og begreper i markedsføring er både et oppslagsverk og en ordbok over ord og uttrykk innen markedsføring. Det er lettere å forstå begrep i en større sammenheng når de blir sett i kontekst med relaterte ord og uttrykk. Derfor har hvert begrep mange henvisninger til beslektede ord og uttrykk der dette er naturlig og hensiktsmessig. I boken forklares hvert ord på engelsk og norsk ved siden av hverandre. I første del av boken er begrepene alfabetisert etter engelske begrep, i andre del etter norske begrep. Halvor Gaarder er siviløkonom fra St. Gallen, Sveits, og har arbeidet med markedsføring i nasjonale og internasjonale miljøer i en årrekke og har de siste 15 årene vært tilknyttet Høyskolen i Lillehammer som høyskolelektor.
Les mer
Denne boken er både et oppslagsverk og en ordbok over ord og uttrykk innen markedsføring. Hvert begrep har henvisninger og beslektede ord og uttrykk der dette er naturlig og hensiktsmessig. Har litteraturliste.
Les mer
Undertittel hentet fra omslaget

Produktdetaljer

ISBN
9788245007183
Publisert
2009-08-13
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Fagbokforlaget
Vekt
408 gr
Høyde
215 mm
Bredde
155 mm
Dybde
15 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Flerspråklig
Format
Product format
Heftet
Antall sider
264

Forfatter