Korleis oppfattar verksemder seg sjølve, og korleis går dei fram for å vise kven dei er? Ulike prosessar og mekanismar blir drøfta, som til dømes strategiske val i forhold til kva ei bedrift vil vere, samspelet med omgivnadene og utviklinga av identitet. Forfattaren gjer greie for korleis ei bedrift, ein institusjon eller ein organisasjon utviklar og fastheld ein eigen identitet, og korleis ein slik identitet kan smuldre opp.
Les mer
Forfatterne gir en introduksjon til emnet organisatorisk identitet, og ser på virksomheters selvoppfattelse og hvordan de presenterer seg selv overfor omverdenen. Blant spørsmål som tas opp er hvordan en virksomhets identitet utvikles og fastholdes, hvilken tankegang og strategi som ligger bak styring og forsvar av identitet; og hvorvidt identitet kan velges. Boken er hovedsakelig myntet på studenter innen administrasjons- og organisasjonsrelaterte fag, og ellers personer som til daglig arbeider innen lederskap eller organisasjonsutvikling.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788252165739
Publisert
2006
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Samlaget
Vekt
396 gr
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Dybde
11 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Nynorsk
Format
Product format
Heftet
Antall sider
176