Praktisk innholdsmarkedsføring er en lettlest og oversiktlig innføring i fenomenet som på engelsk kalles content marketing, med fokus på praktiske tips og metoder for dagens markedsførere. Boken forklarer innholdsmarkedsføring ut fra et tradisjonelt faglig ståsted - som en merkevarebyggende aktivitet. Gjennom bokens ni kapitler behandles temaer som innholdsproduksjon, innholdsstrategi, -taktikk og -ledelse, produksjon og distribusjon av innhold, og ikke minst hvordan man kan måle effekt og lønnsomhet av godt innhold. Boken er gjennomgående illustrert med praktiske eksempler og caser. Praktisk innholdsmarkedsføring er en nyttig innføring for alle med interesse for markedsføring og markedskommunikasjon, på studienivå eller i arbeidslivet. Den er også et godt verktøy for markedsførere og bedrifter som vil lære mer om hvordan man skaper godt, kommersielt innhold. Boken gir omfattende tips til innholdsproduksjon på ulike plattformer som nettsider, blogger, podkaster, sosiale medier med mer. Boken har også et egen eget nettsted hvor forfatteren fortløpende legger ut tips og relevante nyheter - http://www.praktiskmf.com/
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788205498266
Publisert
2017
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Gyldendal akademisk
Vekt
598 gr
Høyde
220 mm
Bredde
156 mm
Tykkelse
19 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
376

Illustratør