Boka gir en oversikt over veiledning i problembasert læring (PBL), og ser denne veiledningsstrategien i forhold til andre veledningsmetoder og strategier. Forfatteren tar også opp PBLs potensial for og bidrag til å sikre en bedre integrering av teori og praksis i profesjonsutdanningene. Boka drøfter med utgangspunk i kunnskapsteoretiske problemstillinger ulike kunnskapsformers rolle og plass i profesjonsutdanningene. Har litteraturliste og stikkordregister.
Les mer
Boka gir en oversikt over veiledning i problembasert læring (PBL), og ser denne veiledningsstrategien i forhold til andre veledningsmetoder og strategier. Forfatteren tar også opp PBLs potensial for og bidrag til å sikre en bedre integrering av teori og praksis i profesjonsutdanningene. Boka drøfter med utgangspunk i kunnskapsteoretiske problemstillinger ulike kunnskapsformers rolle og plass i profesjonsutdanningene. Har litteraturliste og stikkordregister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788251834612
Publisert
1997
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Tano Aschehoug
Vekt
440 gr
Høyde
155 mm
Bredde
215 mm
Dybde
17 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
249

Forfatter