I denne studien undersøkes et undervisningsopplegg for kadetter ved Luftkrigsskolen i Trondheim hvor den emosjonelle komponenten av kunnskapsdannelsen eksternaliseres i kontrollerte former gjennom en reflektiv skriveprosess. Studien viser at gjennom skriveprosessen svekkes de emosjonelle komponentene i kunnskapen samtidig som de kognitive styrkes. Har litteraturliste.
Les mer
I denne studien undersøkes et undervisningsopplegg for kadetter ved Luftkrigsskolen i Trondheim hvor den emosjonelle komponenten av kunnskapsdannelsen eksternaliseres i kontrollerte former gjennom en reflektiv skriveprosess. Studien viser at gjennom skriveprosessen svekkes de emosjonelle komponentene i kunnskapen samtidig som de kognitive styrkes. Har litteraturliste.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788251919678
Publisert
2004
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Vigmostad & Bjørke AS
Vekt
214 gr
Høyde
251 mm
Bredde
175 mm
Dybde
6 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet

Forfatter