Stadig flere bedrifter legger vekt på et nært og langvarig samarbeid med sine kunder for å oppnå vekst og utvikling. I modne markeder blir det strategisk viktig å holde på gamle og lojale kunder, ikke minst fordi kostnadene ved å skaffe seg nye kunder stadig øker. Forfatteren påpeker i denne boken at det har skjedd et paradigmeskifte i markedsføringsteorien - fra fokus på transaksjoner til fokus på relasjoner.
Les mer
I denne boka bygger forfatteren opp en teoretisk ramme for relasjonsmarkedsføring og redegjør for hvilke implikasjoner dette har når det gjelder strategi, organisasjon og sammensetning av virkemidlene produkt, pris, distribusjon, salg og reklame. For studenter og praktikere.
Les mer
Katalogisert etter omslaget

Produktdetaljer

ISBN
9788270378067
Publisert
1993
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm Akademisk
Vekt
360 gr
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
181

Forfatter