Denne boka setter organisasjonsteori, læreplanteori, lokalt arbeid med læreplan, kollegaveiledning og skolebasert vurdering i sammenheng med innføring av L97. Forfatteren har en strategi for hvordan kollegaveiledning kan binde skoleutviklingstiltak sammen, slik at lærerne kan møte utfordringene med innføring av nytt læreplanverk. Har litteraturliste og stikk- og personregister.
Les mer
Denne boka setter organisasjonsteori, læreplanteori, lokalt arbeid med læreplan, kollegaveiledning og skolebasert vurdering i sammenheng med innføring av L97. Forfatteren har en strategi for hvordan kollegaveiledning kan binde skoleutviklingstiltak sammen, slik at lærerne kan møte utfordringene med innføring av nytt læreplanverk. Har litteraturliste og stikk- og personregister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788215001395
Publisert
2002
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
710 gr
Høyde
169 mm
Bredde
239 mm
Dybde
24 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
339

Forfatter