Boka gir ei grunnleggjande innføring i sentrale pedagogiske emneområde. Boka tek for seg forskjellige perspektiv på oppvekst og utvikling i barne- og ungdomsalderen, læring, etikk, pedagogisk idéhistorie, norsk skolehistorie og pedagogisk teori og tilrettelegging. Samtidig presenterast ein pedagogisk teori med utgangspunkt i den internasjonale barnekonvensjonen som seier at alle tiltak skal vere til "barnets beste". Boka rettar seg mot studentar i lærarutdanning og utdanningsvitskapelige fag, især pedagogikk og spesialpedagogikk. Har register og litteraturliste.
Les mer
Boka gir ei grunnleggjande innføring i sentrale pedagogiske emneområde. Boka tek for seg forskjellige perspektiv på oppvekst og utvikling i barne- og ungdomsalderen, læring, etikk, pedagogisk idéhistorie, norsk skolehistorie og pedagogisk teori og tilrettelegging. Samtidig presenterast ein pedagogisk teori med utgangspunkt i den internasjonale barnekonvensjonen som seier at alle tiltak skal vere til "barnets beste". Boka rettar seg mot studentar i lærarutdanning og utdanningsvitskapelige fag, især pedagogikk og spesialpedagogikk. Har register og litteraturliste.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788252161632
Publisert
2004
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Samlaget
Vekt
600 gr
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Dybde
20 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Nynorsk
Format
Product format
Heftet
Antall sider
280

Forfatter