Denne boka handler om læring og betingelser for læring. Boka belyser læring fra ulike perspektiver og gir en innføring i de mest sentrale teoriene. Forfatterne drøfter nyere forskning og viser at læring, selvoppfatning og motivasjon utgjør en helhet og må ses i sammenheng. Forfatterne intensjon er å gi innsikt i viktige prinsipper for tilrettelegging og læring. Gjennom hele boka belyser forfatterne det teoretiske stoffet ved hjelp av eksempler. Boka er skrevet for lærere, lærerstudenter og andre som jobber med barn og ungdom. Boka bygger på og er en videreføring av Selvoppfatning, motivasjon og læringsmiljø, 1996. Med referanser og litteraturliste.
Les mer
Denne boka handler om læring og betingelser for læring. Boka belyser læring fra ulike perspektiver og gir en innføring i de mest sentrale teoriene. Forfatterne drøfter nyere forskning og viser at læring, selvoppfatning og motivasjon utgjør en helhet og må ses i sammenheng. Forfatterne intensjon er å gi innsikt i viktige prinsipper for tilrettelegging og læring. Gjennom hele boka belyser forfatterne det teoretiske stoffet ved hjelp av eksempler. Boka er skrevet for lærere, lærerstudenter og andre som jobber med barn og ungdom. Boka bygger på og er en videreføring av Selvoppfatning, motivasjon og læringsmiljø, 1996. Med referanser og litteraturliste.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788215005645
Publisert
2005
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
520 gr
Høyde
237 mm
Bredde
170 mm
Dybde
18 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
276