Hva skal til for å bli en god medarbeider? Hva er det lederen ønsker seg og lar det seg kombinere med den arbeidsdagen du vil ha? Gode medarbeidere får gjort tingene i tide, de kjenner seg selv og andre og vet hvordan de kan få det beste ut av seg selv, kolleger og lederen. Eksemplene, metodene og rådene som gis i denne boken er hentet fra norske arbeidsplasser. De gir deg det beste utgangspunktet til å lære deg selv å kjenne som medarbeider, og bli en enda bedre en!
Les mer
Forfatteren beskriver hvordan man kan bli en bedre medarbeider og ansatt. I boken er det råd som kan hjelpe til å bruke arbeidstiden bedre, oppnå bedre resultater, øke selvtilliten og innse at dette er bare en jobb og at livet består av så mye mer. Med litteraturliste.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788202237875
Publisert
2004
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen
Vekt
365 gr
Høyde
200 mm
Bredde
200 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
144

Forfatter