Veldig mye av det vi driver med, er en form for salg - salg av produkter og tjenester, salg av ideer og tanker, salg av oss selv. Og i all salgskommunikasjon er bruken av språket sentralt, selve bæreren av informasjonen. Overraskende for mange er de emosjonelle drivkreftene ofte sterkere enn de rasjonelle når mennesker handler - også i arbeidslivet. Og verdien av et produkt er forskjellig fra person til person, og fra tidspunkt til tidspunkt. Det betyr at pris og detaljer på produktet, tjenesten eller ideen vår egentlig ikke betyr all verden når vi er ute i salgsøyemed. Likevel er det gjerne det vi fokuserer på. Årsaken er at vi forstår for lite av hvilke krefter som fungerer, og hvordan språket kan brukes for å motivere og påvirke. SOLGT gir mange og tankevekkende eksempler på hvordan vi fungerer i salgs- og kjøpssituasjoner, og hvordan vi påvirker og påvirkes. Boka er skrevet for alle som arbeider innenfor forretnings- og organisasjonsliv og som ønsker større forståelse av salgsprosessene og bruken av språket i salgs- og påvirkningsøyemed.
Les mer
Boka gir eksempler på hvordan vi fungerer i salgs- og kjøpssituasjoner, og hvordan vi påvirker og påvirkes. Boka er skrevet for dem som ønsker større forståelse av salgsprosessene og bruken av språket i salgs- og påvirkningsøyemed.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788205344860
Publisert
2005
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Gyldendal akademisk
Vekt
399 gr
Høyde
218 mm
Bredde
154 mm
Dybde
19 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Antall sider
176

Forfatter