Sosiale medier og krisehåndtering er en håndbok i hvordan man bruker sosiale medier når man skal følge opp ulykker, kriser og katastrofer. Vi lever i en digital revolusjon, og det vil påvirke sterkt hvordan man håndterer kriser i årene fremover. Et viktig spørsmål er hvordan sosiale medier skal brukes i kriseoppfølgingen, både i et kommunikasjonsperspektiv og i et psykososialt perspektiv. Boken inneholder mange eksempler på hvordan sosiale medier er brukt i kriseoppfølging, og viser hvordan den enkelte virksomheten kan delta i sosiale medier på en mest mulig hensiktsmessig måte når det oppstår kriser... Boken er skrevet for offentlige og private virksomheter og er beregnet på alle - ikke minst ledere - som vil håndtere sosiale medier i en krise.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788205484573
Publisert
2016
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Gyldendal akademisk
Vekt
410 gr
Høyde
241 mm
Bredde
167 mm
Tykkelse
14 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
214

Forfatter

Relaterte produkter