Læreboka presenterer forskningsbasert kunnskap om barns atferd og utvikling i de to første leveårene. Den dokumenterer at barn kan oppfatte og påvirke sine omgivelser helt fra fødselen av. De fleste voksne har meninger om spedbarnsalderens betydning. Forfatterne utfordrer tradisjonelle myter i utviklingspsykologien og tar opp en rekke praktiske implikasjoner av nye teorier og forskningsresultater. For studenter i psykologi og pedagogikk, førskole-, helse-, barneverns-, sosionom-. vernepleier- og fysioterapiutdanningen. Har litteratur- og ordliste, og emne og personregister.
Les mer
Læreboka presenterer forskningsbasert kunnskap om barns atferd og utvikling i de to første leveårene. Den dokumenterer at barn kan oppfatte og påvirke sine omgivelser helt fra fødselen av. De fleste voksne har meninger om spedbarnsalderens betydning. Forfatterne utfordrer tradisjonelle myter i utviklingspsykologien og tar opp en rekke praktiske implikasjoner av nye teorier og forskningsresultater. For studenter i psykologi og pedagogikk, førskole-, helse-, barneverns-, sosionom-. vernepleier- og fysioterapiutdanningen. Har litteratur- og ordliste, og emne og personregister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788200029021
Publisert
1991
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
1444 gr
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Antall sider
413