I denne boken belyser forfatteren språkundervisningen i et didaktisk helhetsperspektiv. Forfatteren tar for seg den praktiske virksomheten i klasserommet med utgangspunkt i ulike forsknings- og kunnskapsområder. Leseren blir oppmuntret til å gjøre sine egne refleksjoner, trekke slutninger og selv prøve ut nye metoder og innfallsvinkler i sin egen undervisning. Boken henvender seg til lærerstudenter og språklærere i alle språk på alle nivåer i utdanningssystemet, til lærere i videreutdanning og ved universitetet og høyskoler, samt rektorer og andre utdanningsansvarlige med interesse for språkundervisning. Ulrika Tornberg er lektor i språkdidaktikk og forsker ved Institusjonen för lärerutbildning, Uppsala universitetet.
Les mer
I denne boken belyser forfatteren språkundervisningen i et didaktisk helhetsperspektiv. Forfatteren tar for seg den praktiske virksomheten i klasserommet med utgangspunkt i ulike forsknings- og kunnskapsområder. Leseren blir oppmuntret til å gjøre sine egne refleksjoner, trekke slutninger og selv prøve ut nye metoder og innfallsvinkler i sin egen undervisning. Boken henvender seg til lærerstudenter og språklærere i alle språk på alle nivåer i utdanningssystemet, til lærere i videreutdanning og ved universitetet og høyskoler, samt rektorer og andre utdanningsansvarlige med interesse for språkundervisning. med referanser og stikkordregister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788211004529
Publisert
2000
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Fag og kultur
Vekt
370 gr
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Dybde
12 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
192

Forfatter