Det kan være vanskelig å avdekke årsakene til en elevs lærevansker. Ofte skyldes de ikke evnemessige forhold, men lese-, skrive- og språkvansker. Boka presenterer metoder for å undersøke og undervise elever med språk- og kommunikasjonsvansker og lese- og skrivevansker. Den viser hvordan spesialpedagoger og lærere kan finne fram til elevers språklige og kommunikative bevissthet og kompetanse og hvordan elever gjennom trening kan bedre sitt læringspotensiale og utnytte sine ressurser.
Les mer
Det kan være vanskelig å avdekke årsakene til en elevs lærevansker. Ofte skyldes de ikke evnemessige forhold, men lese-, skrive- og språkvansker. Boka presenterer metoder for å undersøke og undervise elever med språk- og kommunikasjonsvansker og lese- og skrivevansker. Den viser hvordan spesialpedagoger og lærere kan finne frem til elevers språklige og kommunikative bevissthet og kompetanse, og hvordan elever gjennom trening kan bedre sitt læringspotensiale og utnytte sine ressurser. Illustrert.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788200215257
Publisert
1994
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
213 gr
Høyde
223 mm
Bredde
147 mm
Dybde
10 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
133