Håndbok for lærere og studenter i høyere utdanningForfatteren utdyper en rekke sentrale spørsmål knyttet til evaluering av undervisning, blant annet: Hva er studentevaluering av undervisning? Hvorfor skal vi evaluere? Når bør evalueringen foregå? Hvem skal evalueringen være for? Hvordan kan vi trekke konsekvenser av evalueringen?
Les mer
Denne håndboken er et bidrag til å utvikle og utnytte studentenes evaluering av undervisningen slik at den virkelig blir et verktøy for kvalitetsutvikling, og ikke reduseres til en pliktmessig rutine som tar alle parters tid uten å gi de ønskete resultater. I tillegg til å gi praktisk veiledning i utforming og gjennomføring av varierte former for slik evaluering, legger forfatteren også særlig vekt på hvordan resultatene av evalueringen kan brukes som grunnlag for videreutvikling av undervisningen. Har referanser.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788245600728
Publisert
1996
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm Akademisk
Vekt
216 gr
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
122

Forfatter