Visjon 2 til programfaget markedsføring og ledelse 2 i videregående skole kom i revidert og oppdatert utgave 2018. Visjon 2 er faglig oppdatert på alle områder og har nye og relevante ekspempler. Visjon 2 er delt inn i fire hoveddeler: Markedsføring, overordnede mål og strategier. Situasjonsanalyse og markedsinformasjon. Konkurransemidlene. Personalutvikling og ledelse. Bærekraftig forretningsdrift. I læreverket Visjon er de konkrete eksemplene er viktige og bruk av caser innleder hvert kapittel i de nye utgavene. Fagstoffet blir gjennomgående forklart og konkretisert med eksempler fra næringslivet, bilder og figurer for å hjelpe elevene til bedre forståelse av faget. Arbeidet med oppgaver og større caser er et godt hjelpemiddel for å få et godt grep om faget. I tillegg er kontrollspørsmålene og de mindre oppgavene til hvert kapittel gode når elevene jobber med innlæringen av fagstoffet. Læreboka Visjon 2 finnes også i digitale utgaver. Elevnettstedet er gratis, men krever innlogging slik at casene elevene jobber med lagres og eleven kan finne påbegynte og ferdige oppgaver. Casene har ulikt omfang og mange av dem dekker flere kapitler og emner. Arbeid med casene gir eleven god trening til eksamen. På nettstedet er det også interaktive oppgaver, begrepsbank med søkefunksjon og oppdaterte nyheter. Elevene får tilgang til ressursene for begge årene. Lærernettstedet inneholder løsningsforslag til casene og oppgavene i boka, forslag til presentasjoner og undervisningsopplegg. I tillegg finnes nyttige figurer og illustrasjoner og lenker til mer fagstoff. Tilgang til lærernettstedet krever lisens og gir tilgang til ressursene for begge årene.
Les mer
1. utg. Oslo : Cappelen, 2008 med tittel: Marknadsføring og leiing 2

Produktdetaljer

ISBN
9788202575694
Publisert
2018-10-29
Utgave
3. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm
Vekt
880 gr
Høyde
260 mm
Bredde
192 mm
Dybde
20 mm
Språk
Product language
Nynorsk
Format
Product format
Heftet
Antall sider
350