Boka gir ei oversikt over hvilke faktorer som påvirker brukerens oppfatning av et nettsted. Den forteller hvordan bedrifter og organisasjoner kan oppnå ønsket kommunikasjonseffekt på web, og hvordan nettstedet kan bidra til å oppfylle bedriftens målsettinger. I tillegg til å være ei grunnleggende innføring i faget webkommunikasjon fungerer boka som ei håndbok for nettredaktører, markedsførere, informasjonsmedarbeidere og andre som arbeider med innhold og kommunikasjon på web.
Les mer
Boka gir ei oversikt over hvilke faktorer som påvirker brukerens oppfatning av et nettsted. Den forteller hvordan bedrifter og organisasjoner kan oppnå ønsket kommunikasjonseffekt på web, og hvordan nettstedet kan bidra til å oppfylle bedriftens målsettinger. I tillegg til å være ei grunnleggende innføring i faget webkommunikasjon fungerer boka som ei håndbok for nettredaktører, markedsførere, informasjonsmedarbeidere og andre som arbeider med innhold og kommunikasjon på web.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788271472917
Publisert
2005
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
IJ-forlaget
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
171

Forfatter