Hva er egentlig god webkommunikasjon? Hvorfor lykkes noen nettsteder, mens andre mislykkes? Hvordan kan man sørge for at man kommuniserer riktig på web? Webkommunikasjon gir for første gang i Norge en samlet oversikt over hvilke faktorer som påvirker brukerens oppfatning av et nettsted. På en enkel og lettfattelig måte forteller boken hvordan bedrifter og organisasjoner kan oppnå ønsket kommunikasjonseffekt på web, og hvordan nettstedet kan bidra til å oppfylle bedriftens målsettinger. Foruten å være en grunnleggende innføring i faget webkommunikasjon fungerer Webkommunikasjon som en praktisk håndbok for nettredaktører, markedsførere, informasjonsmedarbeidere og andre som arbeider med innhold og kommunikasjon på web. Denne 2. utgaven av boken er rikt illustrert med nye og oppdaterte skjermbilder, illustrasjoner og praktiske eksempler fra faktiske, norske nettsteder.
Les mer
Boka gir ei oversikt over hvilke faktorer som påvirker brukerens oppfatning av et nettsted. Den forteller hvordan bedrifter og organisasjoner kan oppnå ønsket kommunikasjonseffekt på web, og hvordan nettstedet kan bidra til å oppfylle bedriftens målsettinger. I tillegg til å være ei grunnleggende innføring i faget webkommunikasjon fungerer boka som ei håndbok for nettredaktører, markedsførere, informasjonsmedarbeidere og andre som arbeider med innhold og kommunikasjon på web.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788271473044
Publisert
2006
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
IJ-forlaget
Vekt
410 gr
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Dybde
11 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
181

Forfatter