Dette er en praktisk bok om salgsledelse. Om du er daglig leder som er ansvarlig for og interessert i salg, om du er salgssjef som trenger inspirasjon eller om du er en selger som har lyst til å bli salgssjef, er dette boken for deg. Du trenger ikke være den beste selgeren for å bli den beste salgs.sjefen, men du må være god på salg for å oppnå respekt hos selgerne. Når du skal bistå selgere i deres praktiske hverdag, må du være en god sparringpartner på utfordringer de støter på. All ledelse handler om å realisere ressursene i dine medarbeidere, samt rekruttere riktig kompetanse der det er behov for det. Ledelse handler også om å tilrettelegge for en kultur hvor individene tar ansvar både for seg selv og helheten. Boken består av en rekke lettleste kapitler som gjør det enkelt å navigere seg frem til det du måtte trenge av kompetanse, påfyll og inspirasjon. Boken starter med en omfattende innføring i markedsføring, som all.tid er en viktig del av den totale salgsprosessen. Alt henger sammen med alt, og i en optimal kundereise må det være konsistente bud.skap. I del to av boken vil du få en rekke nyttige tips om det meste du trenger å vite for å lykkes i rollen som salgssjef. I siste del av boken møter du en rekke flinke og erfarne salgssjefer som deler sin kompetanse og erfaring med deg. De deler ikke en fasit, men tanker som du kan velge å ta til deg om de passer i din virksomhet. Boken skal ikke få sin plass i bokhyllen, den skal få sin plass på pulten din, der den etter hvert skal bli mindre og mindre brukt, fordi du sakte, men sikkert vil integrere bokens innhold i ryggmargen. Anders, som du vil bli kjent med i boken, sier det godt: «Håp er ikke en strategi - veien til målet består av mange små skritt.» Boken gir deg skrittene.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788271464363
Publisert
2024-04-08
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Hegnar media
Vekt
415 gr
Høyde
216 mm
Bredde
154 mm
Dybde
19 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Antall sider
227

Forfatter