Markedsføringsbibelen Denne norske utgaven er en oversettelse av den 11. amerikanske utgaven av standardverket innen markedsføring og markedsføringsledelse. Boken er bearbeidet og tilpasset norske forhold.Boken er tverrfaglig da den også baseres på andre relevante disipliner som økonomisk teori, atferdsteori og matematikk.Boken behandler alle de emner som en markedsfører må ha kjennskap til og beherske. Den dekker også strategiske, taktiske og administrative overveielser man står overfor i markedsføringsledelse.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788205315822
Publisert
2005
Utgave
3. utgave
Utgiver
Gyldendal Norsk Forlag AS
Vekt
1661 gr
Høyde
206 mm
Bredde
255 mm
Dybde
40 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Orginaltittel
Marketing management
Sjanger
Faglitteratur

Forfatter