Studenter lærer mer effektivt når de er aktivt involvert i egne læreprosesser, og når læringen foregår i situasjoner og kontekster der kunnskapen er i bruk. Dette er en grunnantakelse i problembasert læring, både som pedagogisk idé og strategi. Innenfor problembasert læring endres lærerens rolle; det legges større vekt på funksjonen som veileder.
Boken er skrevet for faglærere som underviser på høgskole- og universitetsnivå og for hovedfagsstudenter innen pedagogikk og helsefag.
Boken er skrevet for faglærere som underviser på høgskole- og universitetsnivå og for hovedfagsstudenter innen pedagogikk og helsefag.
Les mer
Produktdetaljer
ISBN
9788251834612
Publisert
1997
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Tano Aschehoug
Vekt
440 gr
Høyde
155 mm
Bredde
215 mm
Dybde
17 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
249
Sjanger
Faglitteratur
Forfatter