Norske barn les for dårleg. Bør dei lære å skrive først?
Boka byggjer på eit treårig forskningsprosjekt med 14 klasser i 4 land, med PC som effektivt skrivereiskap. 1. klassingane skreiv seg til lesing, produserte eigne lesebøker og aviser i 2. klasse, og skreiv betre tekster i 3. klasse enn såkalla handskriveklassar. Utsett handskriving til 3. klasse forbetra handskrivinga.
Forfattaren utviklar eit nytt syn på byrjaropplæringa med eit tettare samspell mellom å tale og lytte, skrive og lese. Ein videoserie frå klasseromma er eit effektivt supplement.
Sjå også www.hsh.no/home/atr/tekstskaping
Les mer
Produktdetaljer
ISBN
9788215003689
Publisert
2003
Utgave
1. utgave
Utgiver
Aschehoug & Co
Vekt
680 gr
Høyde
172 mm
Bredde
241 mm
Dybde
25 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Nynorsk
Format
Product format
Heftet
Antall sider
317
Sjanger
Faglitteratur
Forfatter