"Ny bok om sosiale medier for forskere.... som med fordel kan leses av de fleste andre. Boken er godt skrevet og lettlest."
- Edgar Valdmanis, edgarvaldmanis.no, 4. desember 2015
«I boka gir Farbrot leserne en solid presentasjon av - og argumenterer godt for, bruk av sosiale medier i forskning. [...] Beta-redaksjonen har lenge tenkt å skrive en bokomtale av Farbrots bok, problemer er bare at vi har vært alt for travle med å bruke den.»
- Birgitte Kleivset, Beta 28. april 2016
«Slipp kunnskapen løs i sosiale medier». Les innlegget fra Farbrot i Dagbladet.
Dagbladet 25. november 2015
«Audun Farbrot har skrevet en konkret, enkel og direkte bok....boka er lettlest og nyttig og har en bra tilleggsverdi, å få spredd ny forskning til flest mulig».
- Ebba Køber, Synkron 1/2016
«Audun Farbrot har skrevet en konkret, enkel og direkte bok [...] boka er lettlest og nyttig og har en bra tilleggsverdi, å få spredd ny forskning til flest mulig.»
- Ebba Køber, synkrononline.wordpress.com
* Facebook for forskere
* Twitter for forskere
* LinkedIn og SlideShare for forskere
* Forskningskommunikasjon i form av video, lyd og bilder
* Å bygge faglig identitet på nett
* Hvordan vinne kampen om oppmerksomheten?
* Fallgruver i sosiale medier. Boka henvender seg til forskere, fageksperter, doktorgradsstudenter og kommunikasjonsrådgivere ved universiteter, høgskoler, forskningsinstitutter og øvrige kunnskapsvirksomheter.