Bygg sterkere merker ved hjelp av våre fem sanser: berøring, lukt, smak, hørsel og syn. Martin Lindstrom, en av verdens høyest ansette merkebyggingseksperter, viser i sin bok "BrandSense" hvor viktig det er å utnytte alle fem sanser når man kommuniserer med markedet. BrandSense er basert på den største undersøkelsen som noen gang er gjort om hvordan våre fem sanser påvirker dannelsen av varemerker, og Martin Lindstrom avslører her sitt revolusjonerende 6-trinns program for å bringe merkebygging inn i det 21. århundre. Ved bruk av utallige eksempler på hvordan man skaper nye produkter, samt salg i siste ledd - inkludert varemerker som Cadillac, Apple, Disney og Louis Vuitton - viser Lindstrom hvordan man gjør fremstøt mot markedet på en måte som appellerer til alle sansene, ikke bare syn eller lyd. Lindstrom inkluderer også verktøy for å kunne vurdere et varemerkes plass på "sanseskalaen", samt å kunne fastslå dets muligheter på denne skalaen i fremtiden og overbevise om dets appell til et bredest mulig kundegrunnlag. Boka viser også hvordan fi rmaer er nødt til å utvikle en sansestrategi for varemerker for i det hele tatt å overleve, samt å kunne konkurrere i dagens marked. En nyttig og inspirerende bok som viser hvordan man kan forvandle markedsstrategier til å gi positive forretningsresultater som ingen skaper av merker har råd til å overse. Med forord av Philip Kotler
Les mer
Boken er basert på Millward Browns undersøkelse om hvordan våre fem sanser påvirker dannelsen av varemerker. Forfatteren viser hvordan man gjør fremstøt mot markedet på en måte som appellerer til alle sansene og inkluderer også verktøy for å kunne vurdere et varemerkes plass på sanseskalaen.
Les mer
Forord av Philip Kotler

Produktdetaljer

ISBN
9788204110251
Publisert
2005
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Damm
Vekt
498 gr
Høyde
227 mm
Bredde
155 mm
Dybde
22 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Antall sider
256

Forfatter
Oversetter