Verdien og betydningen av varemerker øker, og formålet med boken er å gi næringsdrivende, advokater, jurister, studenter og andre som har interesse for varemerkerett, en innføring på området. Boken er også et nyttig oppslagsverk og gir god hjelp til å finne frem til relevante avgjørelser og andre kilder som behandler ulike problemstillinger innenfor varemerkeretten mer inngående. Varemerkeretten er ikke bransjespesifikk, og fremstillingen vil være like nyttig for alle bransjer og markeder.
Boken er resultatet av et felles prosjekt i advokatfirmaet Wiersholms immaterialrettsavdeling, der alle som jobber med varemerkerett, har bidratt i kollegialt samarbeid.
Read more
                              
                                                          1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2023
                                                      
 
                                              Product details
ISBN
                    
            9788205541733
      
                  Published
                     2023-06-16 
                  Edition
                     1. edition 
                  Publisher
                    Gyldendal Norsk Forlag AS
                  Age
                     Voksen
                  Language
                    
  Product language
              Bokmål
          Format
                    
  Product format
              E-bok
          Number of pages
                     169
                  Genre
                     Faglitteratur
                  Edited by
                                              
                                          