Hva fungerer innen digital markedsføring og kommunikasjon, og hva fungerer ikke? For å oppnå resultater må vi ta i bruk digitale kanaler – både websider, Google, e-post, direktemeldinger, Facebook, Instagram og andre sosiale medier. Boken, som er en revisjon av Markedsføring og kommunikasjon på nett, setter leseren i stand til å ta praktiske grep og gjennomføre konkrete kampanjer i egen bedrift eller etat.
Digital markedsføring og kommunikasjon henvender seg til alle som jobber innen dette fagområdet i norske bedrifter og etater, samt alle som utdanner seg innen feltet.
Read more
Tidligere utgitt med tittelen: Markedsføring og kommunikasjon på nett
Product details
ISBN
9788202700317
Published
2021-07-15
Edition
2. edition
Publisher
Cappelen Damm AS
Weight
506 gr
Height
240 mm
Width
172 mm
Thickness
15 mm
Age
Voksen
Language
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Number of pages
260
Genre
Faglitteratur
Author
Illustrated by