Med den internasjonale bestselgeren "Påvirkning" endret Robert Cialdini måten vi forstår påvirkningens psykologi. I denne nye boken viser han hvilken avgjørende betydning inntrykkene før selve påvirkningen har, det han kaller «før-overbevisningen». Med kompromissløs vitenskapelighet, uslåelig vidd, historiske og litterære referanser, observasjoner fra «street smarte» selgere og reklamefolk og anekdotiske illustrasjoner gir han både teoretisk innsikt og konkret veiledning. "Fra påvirkning til overbevisning" er en solid fagbok som samtidig tar leseren med på en underholdende reise i menneskesinnets merkverdige irrganger.
Read more

Product details

ISBN
9788279353867
Published
2017-02-15
Edition
1. edition
Publisher
Abstrakt Forlag AS
Weight
520 gr
Height
210 mm
Width
140 mm
Thickness
22 mm
Age
Voksen
Language
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Number of pages
388
Original title
Pre-suasion
Genre
Faglitteratur

Translated by