Denne boken inneholder ikke en oppskrift på umiddelbar suksess, men strategiske ideer om hvordan man kan bygge en ikonisk organisasjon. Den tar utgangspunkt i tre ikoniske organisasjoner: Royal Concertgebouw Orchestra, restauranten elBulli og rugby-laget All Blacks. Hva har disse organisasjonene felles? Alle tre er ikoniske organisasjoner som raskt ble de beundrede lederne på sitt felt, og var det lenger enn noen trodde var mulig. Det store flertallet organisasjoner kommer aldri dit. Det gjør bare noen få utvalgte, og når de gjør det, blir de der i flere tiår, et århundre eller mer. Det tvinger frem spørsmålet Hvorfor? og Hvordan får de det til?
Read more

Product details

ISBN
9788271463632
Published
2019
Edition
1. edition
Publisher
Hegnar Media AS
Weight
472 gr
Height
218 mm
Width
155 mm
Thickness
19 mm
Age
Voksen
Language
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Number of pages
200
Original title
Iconic
Genre
Faglitteratur

Translated by