«Boka høver for alle. Praktisk medie- og kommunikasjonsarbeid nyttar teknikkar på internett frå mellom anna marknadsføring. Derfor høver boka like godt for praksisfelta i media og i kommunikasjonsverksemder, som for byrå og marknadsførarar.»

- Kristian Fuglseth, Norsk medietidsskrift 2/2018

Hva fungerer innen digital markedsføring og kommunikasjon, og hva fungerer ikke? Hvordan skaper du bedre resultater for firmaet du jobber i, og hvordan dokumenterer du effekten av det du gjør? Kort sagt, hva må vi gjøre for å bli smartere bedrifter og markedsførere?

Å skape resultater innen markedsføring og kommunikasjon krever i stadig større grad at vi tar i bruk digitale kanaler, både e-post, websider, blogger, Google, Facebook og andre sosiale medier.

Det betyr også å benytte en rekke forskjellige virkemidler, som for eksempel videoproduksjon og innholdsmarkedsføring. Virkemidler finnes på forskjellige nivåer, fra de enkelte innholdskomponentene til de mer komplekse strategiene.

Boken Markedsføring og kommunikasjon på nett utforsker alt dette, og på en slik måte at det setter deg som leser i stand til å ta praktiske grep og gjennomføre konkrete kampanjer i egen jobb. Den henvender seg til alle som jobber med digital markedsføring og kommunikasjon i norske bedrifter og etater, samt alle som utdanner seg innen dette feltet.
E-boken tilsvarer 1. trykte utgave. Oslo: Cappelen Damm, 2017.

Read more
1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2017

Product details

Published
2019-07-04
Edition
1. edition
Publisher
Vendor
Cappelen Damm Akademisk
Age
Voksen
Language
Product language
Bokmål
Format
Product format
E-bok
Number of pages
261
Genre
Faglitteratur

Author