I denne boken presenteres ulike metoder for hvordan enkeltpersoner eller grupper kan arbeide mest mulig effektivt og målrettet med idéutvikling. Her finnes metoder for hvert stadium av idéutviklingsprosessen – fra å avdekke behov, utforske og utvikle nye ideer, bearbeide og evaluere ideer og til slutt virkeliggjøre og implementere dem. Idéutviklingsmetodene presenteres på en konkret måte, gjennom bruk av mange eksempler, skisser og bilder. Dermed kan den enkelte lett teste ut metodene på egen hånd og finne frem til hva som fungerer best.

Slagkraft – Håndbok i idéutvikling er en uunnværlig hjelper for den som vil bli bedre i idéutvikling, og som ønsker å få større gjennomslagskraft for sine ideer.
Erik Lerdahl (f. 1967) er dr.ing., og har skrevet en doktoravhandling om kreativitet og idéutvikling ved NTNU. Han har undervist ved flere design- og entreprenørskoler i Europa, og har ledet en rekke idéutviklingsseanser og innovasjonsprosesser for større bedrifter og organisasjoner.

For mer informasjon se slagkraft.no

Read more

Product details

ISBN
9788205362864
Published
2007
Edition
1. edition
Publisher
Gyldendal Norsk Forlag AS
Weight
662 gr
Height
220 mm
Width
210 mm
Thickness
22 mm
Age
Voksen
Language
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Number of pages
268
Genre
Faglitteratur

Author
Illustrated by