Forbrukermarkedsføring er vårt nye verk i markedsføring og er en moderne markedsføringsbok, som er faglig à jour. Vi har valgt layout og illustrasjoner som appellerer til unge mennesker, og som er med på å gjøre faget spennende og interessant. Forfatterne legger vekt på å bruke mange praktiske eksempler når de forklarer teoriene i markedsføringen. Boka er rikt illustrert i fire farger. Læreboka består av to hoveddeler: Del 1 gir innføring i grunnleggende markedsføring. Den følger markedsplanleggingsmodellen for at elevene skal se den logiske oppbyggingen av markedsføringsfaget. Del 2 er en temadel som utdyper enkelte av fasene i markedsplanleggingsmodellen. Her blir markedsundersøkelser, produktutvikling, salg og service, e-markedsføring, lover og regler i markedsføring og reklame behandlet mer inngående. Arbeidsboka inneholder en variert samling av oppgaver, både cases, flervalgsoppgaver og utfyllingsoppgaver. Læreplanen vektlegger at opplæringen skal være problemorientert og oppøve evnen til samarbeid, noe som blir ivaretatt i arbeidsboka. Løsningsforslag har utfyllende svar på samtlige av oppgavene i arbeidsboka. Nettsted med bl.a øvingsoppgaver vil være klart til skolestart. Forbrukermarkedsføring er første bok i en serie på tre bøker. De neste bøkene Bedriftsmarkedsføring og Internasjonalisering vil dekke pensumet på de to femtimerskursene i VK2. (Kommer i 2003)
Les mer
Del 1 tar for seg grunnleggende begreper og markedsplanlegging, mens del 2 er en temadel som tar for seg markedsundersøkelser, lover og regler i markedsføring, etikk og markedsføring, Internett og markedsføring og service, tjenester og personlig salg. Har ordforklaringer og stikkordregister
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788202209933
Publisert
2002
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen
Vekt
638 gr
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Språk
Product language
Nynorsk
Format
Product format
Heftet
Antall sider
302