Boka gir en innføring i faget medier og kommunikasjon. Den gir et innblikk i sentrale deler av mediehistorien, tar for seg kommunikasjon som fenomen, gjennomgår ulike mediekanaler, digitale medier, og mediehusenes økonomi. I tillegg tar boka for seg journalistikk og publikumsstudier, og mediekanalenes føringer på politikk, demokrati og globale spørsmål. Boka retter seg spesielt mot studenter innenfor kommunikasjon og markedsfag. Har litteraturliste og stikkordregister.
Les mer
Boka gir en innføring i faget medier og kommunikasjon. Den gir et innblikk i sentrale deler av mediehistorien, tar for seg kommunikasjon som fenomen, gjennomgår ulike mediekanaler, digitale medier, og mediehusenes økonomi. I tillegg tar boka for seg journalistikk og publikumsstudier, og mediekanalenes føringer på politikk, demokrati og globale spørsmål. Boka retter seg spesielt mot studenter innenfor kommunikasjon og markedsfag. Har litteraturliste og stikkordregister.
Les mer
Bygger på Medier og kommunikasjon - en innføring, 2003

Produktdetaljer

ISBN
9788279352228
Publisert
2006
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Abstrakt
Vekt
560 gr
Høyde
227 mm
Bredde
164 mm
Dybde
19 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
320

Forfatter