Utgangspunktet enhver leder må ha, er at kundene vil velge den
virksomheten som de mener er den mest attraktive i markedet. Da må
virksomhetene innovere. I dag vet vi at kvalitet er
inngangsbilletten til markedet og at innovasjoner er billetten til å
bli værende i markedet. Nøkkelen til suksess er at virksomheten
forblir attraktiv. Moderne verdiskaping handler om endringer i det
eksterne miljøet – teknologiske, bærekraftmessige og økonomiske
– som rammer alle. De som lykkes gjennom innovasjon, vil oppleve
en reell vekst og økt firmaverdi. Tor Wallin Andreassen er
professor i innovasjon ved Norges Handelshøyskole og har publisert en
rekke artikler og hatt forskeropphold ved Vanderbilt, Cambridge,
Stanford, Maryland og Queensland. Han er grunnleggeren av Norsk
Kundebarometer (BI), Norsk Innovasjonsindeks (NHH), og har ledet to
forskningssenter ved NHH: Center for Service Innovation og Digital
Innovation for Sustainable Growth (DIG).
Les mer
Produktdetaljer
ISBN
9788245056327
Publisert
2025
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vigmostad & Bjørke AS
Språk
Product language
Annet
Format
Product format
Digital bok
Forfatter