Boken er ment for ledere som på en enkel og oversiktlig måte vil sette seg inn i hva merkevarebygging er. Den gir en helhetsforståelse som raskt setter lederen i stand til å skille luftige vyer fra reelle argumenter innenfor et fag preget av mye lettbenthet.
Les mer
Boken er ment for ledere som på en enkel og oversiktlig måte vil sette seg inn i hva merkevarebygging er. Den gir en helhetsforståelse som raskt setter lederen i stand til å skille luftige vyer fra reelle argumenter innenfor et fag preget av mye lettbenthet.
Les mer
Undertittel hentet fra omslaget

Produktdetaljer

ISBN
9788279351368
Publisert
2003
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Abstrakt
Vekt
610 gr
Høyde
247 mm
Bredde
205 mm
Dybde
14 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Antall sider
104

Forfatter