Vi lever i en digital revolusjon, og det vil påvirke sterkt hvordan man håndterer kriser i årene fremover. Et viktig spørsmål er hvordan sosiale medier skal brukes i kriseoppfølgingen, både i et kommunikasjonsperspektiv og i et psykososialt perspektiv.
Boken inneholder mange eksempler på hvordan sosiale medier er brukt i kriseoppfølging, og viser hvordan den enkelte virksomheten kan delta i sosiale medier på en mest mulig hensiktsmessig måte når det oppstår kriser.
Boken er skrevet for offentlige og private virksomheter og er beregnet på alle – ikke minst ledere – som vil håndtere sosiale medier i en krise.
Les mer
1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2016
Produktdetaljer
ISBN
9788205572041
Publisert
2023-04-17
Utgave
1. utgave
Utgiver
Gyldendal Norsk Forlag AS
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
E-bok
Antall sider
214
Sjanger
Faglitteratur
Forfatter