Kanskje den mest lønnsomme boken du kan lese?
Strategien og taktikken bak smart prissetting
Den rette prisen kan være ensbetydende med bærekraftig vekst og fornøyde, engasjerte kunder og interessenter. Men hvis du ikke forstår psykologien og strategien bak prising, reduserer du dine egne sjanser for å lykkes.
Slik dobler du prisen handler om hvordan prising fungerer, og boken er en lettfattelig innføring i teorien, strategien, psykologien og handlingsmønstrene bak prising. Boken inkluderer et praktisk sett med øvelser, verktøy og handlingsrettede råd som vil sette deg i stand til å besvare følgende spørsmål for din bedrift eller ditt produkt:
Hvor mye skal du ta betalt for produktet eller tjenesten din?
Hvor mye er kundene dine villige til å betale?
Vil du miste kunder hvis du øker prisen?
Hvordan kan prissetting hjelpe deg med å dekke kostnadene dine?
Denne boken er obligatorisk lesning for alle som ønsker å prise produktene sine rett.
– Andy Phillipps, medgründer av Booking.com
En «must-read» for enhver bedriftseier som ønsker å lykkes og skape en bærekraftig virksomhet.
– Christina Lattimer, grunnlegger av People Development Magazine
David Falzani er en gründer og professor ved Nottingham University. Han har økt omsetningen til bedrifter med over 1.000 prosent og gjort opplæring i mer enn 2 000 selskaper, som Oxford University’s Goldman Sachs 10KSB, Rishi Sunaks Help to Grow og Royal Academy of Engineerings LIF-program for vekstinitiativer.
Bokens forfatter har skrevet over 90 artikler, og leder dessuten den veldedige organisasjonen EIBF (Engineers in Business Fellowship), hvis MBA-stipendiater har grunnlagt selskaper som har en samlet verdivurdering på over 4,6 milliarder pund og har skapt 18 000 nye jobber.
Strategien og taktikken bak smart prissetting
Den rette prisen kan være ensbetydende med bærekraftig vekst og fornøyde, engasjerte kunder og interessenter. Men hvis du ikke forstår psykologien og strategien bak prising, reduserer du dine egne sjanser for å lykkes.
Slik dobler du prisen handler om hvordan prising fungerer, og boken er en lettfattelig innføring i teorien, strategien, psykologien og handlingsmønstrene bak prising. Boken inkluderer et praktisk sett med øvelser, verktøy og handlingsrettede råd som vil sette deg i stand til å besvare følgende spørsmål for din bedrift eller ditt produkt:
Hvor mye skal du ta betalt for produktet eller tjenesten din?
Hvor mye er kundene dine villige til å betale?
Vil du miste kunder hvis du øker prisen?
Hvordan kan prissetting hjelpe deg med å dekke kostnadene dine?
Denne boken er obligatorisk lesning for alle som ønsker å prise produktene sine rett.
– Andy Phillipps, medgründer av Booking.com
En «must-read» for enhver bedriftseier som ønsker å lykkes og skape en bærekraftig virksomhet.
– Christina Lattimer, grunnlegger av People Development Magazine
David Falzani er en gründer og professor ved Nottingham University. Han har økt omsetningen til bedrifter med over 1.000 prosent og gjort opplæring i mer enn 2 000 selskaper, som Oxford University’s Goldman Sachs 10KSB, Rishi Sunaks Help to Grow og Royal Academy of Engineerings LIF-program for vekstinitiativer.
Bokens forfatter har skrevet over 90 artikler, og leder dessuten den veldedige organisasjonen EIBF (Engineers in Business Fellowship), hvis MBA-stipendiater har grunnlagt selskaper som har en samlet verdivurdering på over 4,6 milliarder pund og har skapt 18 000 nye jobber.
Les mer
Produktdetaljer
ISBN
9788271464455
Publisert
2025-10-09
Utgiver
Hegnar Media AS
Vekt
475 gr
Høyde
220 mm
Bredde
160 mm
Dybde
32 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Antall sider
312
Orginaltittel
Double your price
Sjanger
Faglitteratur
Forfatter
Oversetter